9 juli 2012

Mens.

Idag har jag fått mens.
Bra, då är jag inte med barn.
Dåligt, då kommer jag inte kunna bada.
Fast å andra sidan är det ju sötvatten då det spelar inte så stor roll, egentligen.
Har man bara tampong löser sig det mesta :D

SötEllen å Sam var här en stund förut och innan det var Frida här med familjen, najs.
Vi hade tänkt åka å bada snart, hmmm...

Just ja, idag gick jag faktiskt upp vid halv tolv, yäs.
Har tvättat, hängt upp tvätt, tagit ner tvätt, tvättat lite till, vikt tvätt och diskat, hittills.
Wohoooooo hemmafru here i am!

Nä, nu ska jag fan dricka upp mitt kaffe och skrika och skälla lite på någon,
jag har ju mens så då är det helt tillåtet, utan att någon annan ska få säga emot :D
Så går det till i vår familj,
hur gör ni? 
:) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar