28 juli 2012

Vem är då jag?

Jag är Fia. Tjugoett år gammal och tyc                                                                  ker om katter.
Fotografering är en stor del av mitt liv, likaså min pojkvän.
Jag hatar myggor.
Knott är jävligt dryga med.
De ska vara överallt, krypa in överallt.
Jag röker och dricker alkohol.
Festar ganska mycket,
men att sola och få fin hy skiter jag fullständigt i.
Regn tycker jag inte om så mycket.
Sol är bra.
Glenn Miller är bra. Svängom tjoflöjt!
Jag är tjock men trivs med det.
Hellre tjock och mätt än smal och hungrig.
Jag anser inte att det vackra hos en människa sitter i fettet
utan det sitter inom dig.
Du har det inom dig liksom.
Kaffe är viktigt.
Med mjölk,
kom i håg det om du ska bjuda mig på kaffe.
Kaffe med mycket mjölk!
Är allergisk mot nötter,
ja, ganska mycket.
Får ingen luft,
hjärtat stannar.
Så illa är det och det är jävligt jobbigt eftersom nötter är så satans gott!
Så ska du bjuda mig på någonting till kaffet undvik helst nötter
om du inte vill döda mig då.
Jag har en rosa askopp. Den e fin.
Sitter mest i soffan hela dagarna,
går ju inte i skolan längre.
Känns bra och dåligt.
Mina vänner från skolan bor så långt bort.
Vafan, flytta hit liksom.
Vi har en skylt på vår dörr där det står
"För kläder och värdesaker ansvaras ej".
Brabra.
Jag tycker om att bada och jag älskar min familj.
Skulle vilja träffa dem lite oftare bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar