8 aug. 2012

Haters

Lite tips för att få alla underbara haters att hata lite mer:

* Ni vet väl att var gång ni besöker min blogg, oavsett om ni stannar i två timmar eller två sekunder,
höjer ni med en läsare. Det är bara bra för mig.

* Var gång jag skriver nåt om just dig, är för att jag tycker synd om dig, inte för att jag hatar dig. Hata är ett starkt ord och jag säger som Jesus "älska din fiende",vilket är precis det jag gör.

* Hade alla haters där ute haft lite stake i kroppen hade de helt enkelt skitit i att läsa alla inlägg som handlar om just den personen. Nu är det ju så att vi vet att haters lever som parasiter, de äter och äter och äter allt som kommer i deras väg, deras favoritmat är avundsjuka med lite tyck-synd-om-mig sås.

* Haters är barnsliga, patetiska barnrumpor som tror att hela världen kretsar kring dem,
låt dem tro det så de tror att iallafall en person älskar dem, eftersom du skriver om dem.

* Det bästa sättet för att få en haters att hata dig lite till är att helt enkelt be om ursäkt, för dem, offentligt.
Typ: "Jag godtar din ursäkt att du betett dig som ett svin emot mig, jag vet att du har det svårt och inte kan skilja på verklighet och fantasi.".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar