8 aug. 2012

Sån där igen...


Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? - Sisko, Karolina
har du några piercingar? var? - läppen, öronen
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med Daniel
väljer du filmkväll framför utekväll? - beror väl på.
din sämsta egenskap? - trög
är du dag eller nattmänniska? - har börjat bli dag, säger jag och kollar på klockan och den är halv ett, på natten.
vad har du på dig just nu? - tröja, byxor. fast tröjan sitter på halva magen och jag pillar navel.
är du nöjd med ditt utseende? - ja, mer än inte nöjd.
vad vill du ändra med ditt utseende? - JAG VILL BLI SMAL IGEN!
 


Tio frågor om kärlek
är du i ett förhållande just nu? - ja, tänk för att jag är det. <3
har du varit kär på riktigt någon gång? - Ja?
är du oskuld? -  nej.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja.
hur många har du varit riktigt kär i? - 2.
vad för sorts killar faller du för? - De som är personliga, inte som alla andra. De som vågar stå ut utan att skämmas och de som inte skäms för mig.
har du kysst en kompis någon gång? - ja
hur många har du varit tillsammans med? -  2(om man räknar på riktigt) annars är det väl ett tjugotal haha


Tio frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  Petra...
vem saknar du mest just nu? - Petra, Ellen, Sofia, Tessan<3
vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Emilia B!
vem krama du senast? - Milla
vem står dig närmast? - Petra<3
vem vill du träffa oftare? - ALLA
vem är mest partyprisse? - Petra, Sofia
vem ringer du när du är ledsen? -  Petra
vem är snyggast? - jag


Din mobiltelefon
vilka finns på "inkomna samtal"? -  Tummen, Johan, Frida
vem ringde dig senast? - Tummen
vem smsar du oftast med? - Frida, Petra
vad stod det i senaste smset du skickade? - "Ring mig då men jag har inte tid att prata" haha
vad har du för bakgrundsbild? - Älsklingen
vad står det på anteckningar? -  har ingen :D
vem ringde du senast? -   Johan

vad har du för mobil? - Sony Ericsson X10 mini
spelar du wordfeud? -  jaaaaaa! Lillfiis' heter jag såklart :D


Farligheter
snusar du? - nej.
har du snott något från en affär någon gång? - haha ja
brukar du röka? - jaja
har du tagit droger? - ja.
känner du folk som tar droger? - ja.
har du blivit jagad av polisen? - ja haha
har du druckit så mycket att du spytt? - nääää då, skulle jag aldrig göra. Speciellt inte spy sönder en garderob ala   Exorsisten.
dricker du alkohol varje helg? -  nja.
skulle du kunna testa droger? - nej.
skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - Det skulle aldrig hända, att han börja punda alltså.
har du varit i slagsmål någon gång? - ja


Random
sover du med dörren öppen eller stängd? -  Har ingen dörr till sovrummet så:)
har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej
tror du två ex kan vara vänner? - ja, men jag varken kan eller vill vara vän med mitt, fyfan den är en psykopat jö haha
skulle du vilja vara berömd? - Det är jag ju redan :)
har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - ja
skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - hmmm....nej, jag vill inte ha sex med Tummen. Ja, Daniels tumme då, men inte Tummen P.
brukar du tänka innan du talar? - aldrig
känner du någon som är oskuld? - ja
skulle du vilja tatuera dig? var? - ryggtavla, nacken, hela armarna, örat, benet. har redan en på vaden, en på axeln, en på handleden, en på vardera arm.
har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja
skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - haha nej, tror de skiter ganska stort i det.
tror du andra tycker illa om dig? -  Ja, det tror jag verkligen. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar