12 feb. 2011

-.-


Ändrade planer.
Festa lite i btown sen blire mås, fast utan bada! haha^^

Nu sitter jag här och snackar lite skit med neth..planerar lite inför ikväll ådedåva:)

Den rosa bilden ni såg på det förra inlägget är då en Fiat barbie edition, en sån jag vill ha =) <3
nu vet ni det, alla som kommer på mitt födelsedags kalas..:P

Kissnödig är jag också. Men D är på toa så det dröjer säkerligen 40 min till! Får väl gå ut..fast det är såå kallt..:(



Läste "Kissie"s blogg för några veckor sedan.
Det hon skrivit läste jag inte så noga, det är ju inte lika kul som kommentarerna!
Där var det ngn som kommenterat med att det va ens eget fel om man inte hade nåt jobb, att man var lat, värdelös o.s.v
Hur kan man vara så lågbegåvad och ens slänga ur sig något så dumt?
Enligt min mening så är det verkligen inte ens eget fel om man är arbetslös, såvida man inte har skött sig illa med mening.
Undrar om den människan någonsin har vart arbetslös? Troligen inte, det var nog en sådan som får allt den pekar på. Bortskämda ungjävel!

Nehe, nu måste jag gå ut. Röka, kissa. Får se om jag förfryser muttan haha ^^

1 kommentar: