16 aug. 2012

DETTA ÄTER JAG UTAN ATT TRÄNA FÖR ATT HÅLLA MIG TJOCK

* Muffins i massor, helst smeten innan muffinsen är klara
* Godis. Flera kg i veckan.
* Chips.
* Läsk.
* Socker så in i helvete. Sockerbomb here i come liksom.
* Tonvis grädde om året. Minst.
* Kaffe,  minst två kannor SJÄLV om dagen.
* CHOKLAD CHOKLAD CHOKLAD.
* Fett, massor utav fett. Av alla de möjliga slag, helst inte nyttiga fetter.
* Minst tre centimeter smör på varje macka. I höjd alltså.
* Tre delar saft och en del vatten.
* Sover länge.
* Äter inte regelbundet.
* Sitter vid datorn 20/7.
* Rör bara på mig när jag ska ut å röka.
* Mår allmänt bra, mår man dåligt är man smal och äter inte.
* Skiter typ aldrig.

Ja, det var lite tips från coachen, är det något mer ni undrar över,
tex hur man behåller sin osunda livsstil är det bara slänga in en kommentar så ska jag leda er rätt.

Skulle någon klaga på den här listan, är det så att detta är vad anorektiker (stavning) behöver ÄTA.
Alltså, klagar du har du anorexia och är för jävla smal. Och ful.

OBS!
Tessan har tagit bilden :)
(Finalux.blogspot.com)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar